TIP NA CYKLISTICKÝ VÝLET - TRASA č. III

Trasa: Velké Pavlovice (web) > Bořetice (web) > Boleradice (web) > Morkůvky (web) > Brumovice (web) > Kobylí (web) > Bořetice > V. Pavlovice

! NÁŠ TIP ! - tento výlet je veden po okruhu, můžete si proto zvolit
startovní místo dle svých možností a vlastního uvážení

Délka trasy: 34 km
Celkové převýšení: 208,5 m
Náročnost trasy: středně náročná,
vhodná pro trekking a horská kola

MAPA CYKLISTICKÉHO VÝLETU - TRASA č. III

STRUČNÝ POPIS VÝLETNÍ TRASY (doporučujeme podrobně prostudovat - výlet není po své trase označkován):

START CYKLISTICKÉHO VÝLETU – TIC Velké Pavlovice >>> vydáte se V. Pavlovicemi směrem na Němčičky (silnice č.42114) čímž se napojíte na cyklostezku Krajem André, která vás po směru šipek přivede do bořetické Kraví hory na Vinckovo náměstí >>> zde budete pokračovat stále rovně kolem sklepů až vyjedete na novou asfaltovou cestu pod vinohrady >>> po překonání rovného úseku se začne tato cesta stáčet doleva, vzhlédnete-li nahoru, uvidíte již po levé ruce rozhlednu >>> dále vyjedete velmi prudký kopec mezi terasami s vinicemi a dostanete se tak na vrchol s rozcestím – vlevo je rozhledna (můžete navštívit), vy se však vydáte vpravo po polní cestě, která dále pokračuje kvalitní asfaltkou (začíná při vjezdu do lesa) >>> nejdříve pojedete po okraji lesa (přírodní rezervace Zázmoníky), poté přímo lesem (přírodní rezervace Nospek) >>> cesta vás přivede na Rozcestí U Boudy s turistickým značením >>> v tomto bodě se napojíte na modrou turistickou stezku, která vás povede lesem (přírodní rezervace Velký Kuntínov) a dále podél lesa na rozcestí nad Boleradicemi >>> na rozcestí se vydáte vpravo směrem na Boleradice (silnice č. 4211 - na začátku obce vpravo Naučná stezka Paseky - Hrad) >>> v Boleradicích na křižovatce u divadla odbočíte vpravo (stále silnice č. 4211) směrem na obec Morkůvky >>> v Morkůvkách (Muzeum generála nebe Františka Peřiny) na hlavní křižovatce odbočíte vlevo směrem na Klobouky (silnice č. 4213), přejedete most a za ním odbočíte vpravo, čímž se napojíte na Velkopavlovickou vinařskou stezku, která vás dovede až do obce Brumovice >>> Brumovicemi projedete hlavní ulicí (silnice č. 4211), která vás vyvede z vesnice a dále až na rozcestí za obcí >>> zde odbočíte vpravo na obec Kobylí (silnice č. 421) >>> nyní pojedete stále po této silnici, ta vás přes obec Bořetice spolehlivě dovede ZPĚT do V. Pavlovic