TIP NA CYKLISTICKÝ VÝLET - TRASA č. II

Trasa: Velké Pavlovice (web) > Velké Bílovice (web) > Čejkovice (web) > Vrbice (web) > Kobylí (web) > Bořetice (web) > V. Pavlovice

! NÁŠ TIP ! - tento výlet je veden po okruhu, můžete si proto zvolit
startovní místo dle svých možností a vlastního uvážení

Délka trasy: 34 km
Celkové převýšení: 128 m
Náročnost trasy: středně náročná, vhodná pro trekking a horská kola

MAPA CYKLISTICKÉHO VÝLETU - TRASA č. II

STRUČNÝ POPIS VÝLETNÍ TRASY (doporučujeme podrobně prostudovat - výlet není po své trase označkován):

START CYKLISTICKÉHO VÝLETU - Turistické informační centrum Velké Pavlovice >>> vydáte se kolem místního rybníka do V. Bílovic (silnice č. 423) >>> ve V. Bílovicích odbočíte na hlavní křižovatce vlevo směrem na obec Čejkovice (silnice č. 422) >>> v Čejkovicích na křižovatce u kostela odbočíte vlevo, čímž se napojíte na cykloturistickou značenou trasu č. 5115 a současně i na pěší turistickou trasu modrou - ty vás dovedou kolem lesíka Hájek až k vrbeckému kostelu >>> u kostela v obci Vrbice a se napojíte na Velkopavlovickou vinařskou stezku, která vás dovede do obce Kobylí >>> po stezce projedete téměř celou obcí až na křižovatku s hlavní silnicí (silnice č. 421), zde odbočíte vlevo směrem na obec Bořetice >>> v Bořeticích na první křižovatce před Kulturním domem odbočíte vpravo, tím se napojíte na cyklostezku Krajem André (ta vás od tohoto místa spolehlivě dovede až do V. Pavlovic, ale pozor, proti směru šipek!) >>> prostřednictvím stezky projedete Kraví horou s rozhlednou >>> za hotelem Kraví Hora budete pokračovat dál po cyklostezce Krajem André až do V. Pavlovic, zpět k Turistickému informačnímu centru, které je současně i CÍL VÝLETU.