TIP NA CYKLISTICKÝ VÝLET - TRASA č. I

Trasa: Velké Pavlovice (web) > Velké Bílovice (web) > Vrbice (web) > Bořetice (web) > Velké Pavlovice

! NÁŠ TIP ! - tento výlet je veden po okruhu, můžete si proto zvolit
startovní místo dle svých možností a vlastního uvážení

Délka trasy: 28,5 km
Celkové převýšení: 128 m
Náročnost trasy: nenáročná, vhodná pro trekking a silniční kola

MAPA CYKLISTICKÉHO VÝLETU - TRASA č. I

STRUČNÝ POPIS VÝLETNÍ TRASY (doporučujeme podrobně prostudovat - výlet není po své trase označkován):

START CYKLISTICKÉHO VÝLETU - Turistické informační centrum Velké Pavlovice >>> vydáte se kolem místního rybníka do V. Bílovic (silnice č. 423) >>> ve V. Bílovicích odbočíte na hlavní křižovatce vlevo směrem na obec Čejkovice (silnice č. 422) >>> za V. Bílovicemi za vinnými sklepy odbočíte vlevo, zde se napojíte na Velkopavlovickou vinařskou stezku, která vede kolem vyhlídkového místa s kapličkou na Hradišťku do obce Vrbice >>> v obci Vrbice u kaple sv. Anny se napojíte na cyklostezku Krajem André (ta vás od tohoto místa spolehlivě dovede až do V. Pavlovic, ale pozor, proti směru šipek!) a vyjedete po ní na nejvyšší bod celé trasy – vrch Stráž, ke kostelu, kde je okouzlující vyhlídka do kraje >>> po stejné trase sjedete zpět na dolní konec obce a po cyklostezce se vydáte do obce Bořetice >>> v Bořeticích budete stále pokračovat po cyklostezce, která vás dovede přes železniční přejezd a most přes říčku Trkmanku do Kraví hory s rozhlednou >>> za hotelem Kraví hora budete dál pokračovat po cyklostezce Krajem André až do V. Pavlovic, zpět k Turistickému informačnímu centru, které je současně i CÍL VÝLETU.