Oznámení o uzavření budov a omezení provozu MěÚ Hustopeče

Datum: 16. 3. 2020

V souvislosti s opatřeními vlády budou omezeny úřední hodiny a vstup pro veřejnost na všech pracovištích Městského úřadu v Hustopečích na dobu:

Pondělí          od 8:00 do 11:00 hodin

Středa            od 13:00 do 16:00 hodin

I přes tyto stanovené úřední hodiny není volný vstup do budov městského úřadu (Radnice, Stará pošta). Mimo výše uvedené úřední hodiny bude úřad zcela uzavřen.

Pracovní doba všech zaměstnanců úřadu zůstává beze změny.

S odkazem na situaci související s nákazou COVID-19 jsou pracoviště úseku osobních dokladů (příjem a výdej občanských průkazů a cestovních dokladů) a evidence obyvatel, dále pak úseku evidence řidičů a registru vozidel otevřena pouze pro klienty objednané přes ON LINE objednávkový systém, a pouze ve výše stanovené úřední hodiny.

Občané, kteří se na uvedená pracoviště dostaví bez předchozí rezervace v objednávkovém systému, nebudou vpuštěni do budovy ani odbaveni.

Na ostatní pracoviště městského úřadu je nutná předchozí rezervace u konkrétního pracovníka. Pokud budete mít zajištěný termín, kontaktujte před příchodem konkrétního pracovníka, který si vás vyzvedne na vstupu do budovy. Po ukončení Vás opět doprovodí ven z budovy. Bez této předchozí rezervace nebudete vůbec vpuštěni do budovy.

Na odboru územního plánování a stavebním úřadě nejsou návštěvní hodiny ani konzultace k projektům možné.

Podatelny nebudou v žádném případě přijímat fyzicky přinesené dokumenty.

Využívejte přednostně dálkového bezkontaktního způsobu, tj. telefony, e-maily, datové schránky, bezhotovostní způsoby placení, případně poštovního spojení.

Ve výjimečných případech lze individuálně telefonicky či elektronicky dohodnout termín osobní návštěvy klienta na úřadě, ovšem pouze v neodkladných případech.

Jedná se o časově omezený požadavek, který nebude po zlepšení epidemiologické situace nadále uplatňován.

Děkujeme za pochopení.

 

MVDr. Pavel Michalica

Tajemník Městského úřadu Hustopeče

Publikováno: 16. 3. 2020

RSS